Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Trevlig sak! Från vilket år är den?Världsmästarur idag![]()
Ja vet ej exakt men ca 1959-62 är en sannolik gissningTrevlig sak! Från vilket år är den?
Min gamla juPåväg att ta tredje dosen, så valde rätt klocka för att timea 15 minuter efteråttack @theargonaut för jag fick ta över denna pärla, får Aquadive-vibbar av den
![]()
![]()
Grym tavla!Lite boettrengöring…![]()
![]()
![]()
Åh vad kul, och tack för info om service! Det är lustigt hur saker cirkulerar på forumet haha. Jag är rätt glad över den för jag lyckades lista ut att den är gjord av Jenny som gjorde klockor/boetter åt bl a Aquadive och Philip Caribbean, så jag är väldigt glad över den
Det borde jag ju också kunnat lista ut inser jag nu. Köpte den för hundra år sen pga att kronan "Liknade" den som sitter på Calypsomatic. Så jag tänkte i min enfald att den borde gå att flytta över till minÅh vad kul, och tack för info om service! Det är lustigt hur saker cirkulerar på forumet haha. Jag är rätt glad över den för jag lyckades lista ut att den är gjord av Jenny som gjorde klockor/boetter åt bl a Aquadive och Philip Caribbean, så jag är väldigt glad över den![]()