• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Dagens vintageur.

F42244B3-76E1-44EE-A89A-B87DD016E6AC.jpeg

Min gamla ju :D servad av @rogart-63 för några år sedan! Riktigt mysig sak med skruvad krona :)
Åh vad kul, och tack för info om service! Det är lustigt hur saker cirkulerar på forumet haha. Jag är rätt glad över den för jag lyckades lista ut att den är gjord av Jenny som gjorde klockor/boetter åt bl a Aquadive och Philip Caribbean, så jag är väldigt glad över den 😄

Åh vad kul, och tack för info om service! Det är lustigt hur saker cirkulerar på forumet haha. Jag är rätt glad över den för jag lyckades lista ut att den är gjord av Jenny som gjorde klockor/boetter åt bl a Aquadive och Philip Caribbean, så jag är väldigt glad över den 😄
Det borde jag ju också kunnat lista ut inser jag nu. Köpte den för hundra år sen pga att kronan "Liknade" den som sitter på Calypsomatic. Så jag tänkte i min enfald att den borde gå att flytta över till min :p men riktigt så fungerar det tyvärr inte. Kul att den kommer till användning!

Tillbaka
Topp