Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Östtyskt i dag! Ruhla Chrono!
![]()
Östtyskt i dag! Ruhla Chrono!
![]()
Den är fin så det kommer säkert gå bra! Bara lite tråkigt att inte kunna välja klocka på morgonenByter insert och förbereder mig på att bara ha en och ssmma klocka i en hel vecka!![]()
Tack! Ja det finns folk som har det sämre så jag ska nog klara migDen är fin så det kommer säkert gå bra! Bara lite tråkigt att inte kunna välja klocka på morgonen![]()
Snygg! Posta gärna lite mer info och bilder, tack![]()
Byter insert och förbereder mig på att bara ha en och ssmma klocka i en hel vecka!![]()
Why? WHYYYY!!!???
Lugn... Ska va beater en vecka då åker det trasig i![]()
Det är nya trendenJaja, men jag menade varför en hel vecka med samma klocka?
Jaja, men jag menade varför en hel vecka med samma klocka?
Gills inte om du byter bezel.. Byt tillbaka och plågas av att bära samma klocka dag in och dag ut
You people... crazy...Gills inte om du byter bezel.. Byt tillbaka och plågas av att bära samma klocka dag in och dag ut![]()
Byter insert och förbereder mig på att bara ha en och ssmma klocka i en hel vecka!![]()
Lagom trevlig boett och patinerad tavla på den där du!
Snygg klocka och magisk bilinredning, vad är det för kärra?Kör vidare med den här medan jag drömmer om fejkträ och vinyl...
![]()