BluesmanV8
Guld
Pre-bond idag .
![]()
Superb!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Pre-bond idag .
![]()
GratulerarTog bilden tidigare idag men tyckte att klockan förtjänade en rättvis bild första gången jag visar upp den. I framtiden blir det bilder när den sitter på handleden, lovarFör övrigt en av de ballaste klockorna jag vet!
![]()
Edit: Inte fan gör den sig rättvis på min iPhonebild heller men men![]()
Gratulerar
Inser att jag måste byta glas i min när jag ser din...
Nykomlingen, såklart.
![]()
Nix, har inte sett den. Vill poängtera att det inte sitter ett dåligt verk i ursprungsmodellen. Köp äkta vara istället, dvs en vintage. Mycket roligare.Såg du den nya Smiths military, med bra verk?
36 eller 39 mm.![]()
Bara runt 4.200:-För 36 mm.
Jag tänkte beställa en.
Nix, har inte sett den. Vill poängtera att det inte sitter ett dåligt verk i ursprungsmodellen. Köp äkta vara istället, dvs en vintage. Mycket roligare.![]()
Nån jävla reklamklocka från SAS.
![]()
J
Den är mysig och har en trevlig historia inom släkten så den får stanna. Vädrar den dock väldigt sällan.Den där är bäst Jens!
36 mm och 17 mm mellan luggarna.Menade inte att originalverket var dåligt.
Men 4,2 k för en remake från Smiths själva med ett bra ETAverk tycker jag är bra. Det är ju också ett original, om än ny och remake.
Boett och tavla är ju, i stort sett, identiska. Vilka mått har ditt ur, originalet?
Varumärken har ju sålts tidigare och så även vad gäller Smiths. En del trevliga ur producerar de fortfarande.36 mm och 17 mm mellan luggarna.
Tycker det är en bra re-make även om jag föredrar originalet. Att Timefactors Smiths skulle vara ett original håller jag inte med om, de har ju ingen koppling till Smiths.
Pre-bond idag .
![]()
Nix, har inte sett den. Vill poängtera att det inte sitter ett dåligt verk i ursprungsmodellen. Köp äkta vara istället, dvs en vintage. Mycket roligare.![]()