Kupad Hand
Silver
Fyller på den brune..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Elegant, Smakfull, Utsökt val av band !
Läcker! Valjoux 72?
Definitivt en av de bättre länkarna som finns. En personlig favorit för mig i alla fall.En underskattad modell på en fruktansvärt bra länk. Tack @eNielsen för extrabitarna!![]()
Venus 178Läcker! Valjoux 72?
En av de finaste 135Lufta zenithen ett tag nu!
![]()
Ännu roligare att se din! Fantastiskt härliga luggar på dom tidigare som du har. Kul märke i allmänhet tycker jag, visste inte om dom förens jag hittade min men nu så sneglar jag på fler modellerKul att se en Titoni Airmaster! Jag hänger med föregångaren idag, Felca Airmaster
![]()
Tack! Min är lite härjad men charmig och jag gillar den!Ännu roligare att se din! Fantastiskt härliga luggar på dom tidigare som du har. Kul märke i allmänhet tycker jag, visste inte om dom förens jag hittade min men nu så sneglar jag på fler modeller![]()