• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Dagens vintageur.

Ännu roligare att se din! Fantastiskt härliga luggar på dom tidigare som du har. Kul märke i allmänhet tycker jag, visste inte om dom förens jag hittade min men nu så sneglar jag på fler modeller :)

Titoni har en kul historia med Indien, har jag för mig att jag läst. Tror de var störst bland schweiziska klocktillverkare där under de gyllene 50- och 60-talen. Gjorde en hel del snygga skindivers.

20220326_200655.jpg

Titoni har en kul historia med Indien, har jag för mig att jag läst. Tror de var störst bland schweiziska klocktillverkare där under de gyllene 50- och 60-talen. Gjorde en hel del snygga skindivers.
Ja det stämmer! Tydligen väldigt stora i Kina också. Tycker det är charmigt med sådana här "regionala" märken - vi här i Väst har gått miste om mycket gott i Asien och Mellan Östern som kommit ur Schweiz. Ja, deras dykare är att dö för helt klart!

Tillbaka
Topp