Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bland de finaste tavlor jag sett helt ärligt. Ser ut som rymden, det är sådant här vackert som får mig att älska vintage!De kan benämnas som grain. Men oftast står det bara sånt som vintage, nos och pigskin.
Idag blir det Alpina.![]()
Ser bra ut, och tack själv för glajjernaBlir en större klocka än vanligt för mig med denna Seiko 6139-6012 på en Maruman "Dubbel Beads of Rice" från @theargonaut som jag tackar så mycket för!Hoppas ni har en fortsatt fin påskhelg!
![]()
![]()
Grym combo, hoppas du får chansen att totalt äga uteserveringar med dom i sommar!Ser bra ut, och tack själv för glajjerna
![]()
...Det märkliga är, att just på den här klockan, så syns "rymden" alltid bättre på bild än i verkligheten. Datumgravyren från 1943 på boettlocket är också lite intressant, om man är intresserad av Andra världskriget och Operation Chastise.Bland de finaste tavlor jag sett helt ärligt. Ser ut som rymden, det är sådant här vackert som får mig att älska vintage!![]()
Intressant den där, har du någon historia kring den..? Förutom i mina ögon tilltalande skick.
Nice! Grattis till en grym klocka!Påskafton i solen med Movado och en kopp kaffe.
![]()
Ingen historik, spontant inrop. Fuktskadad tavla med relume och fel visare. Men trevlig boett och vridringsinlägg.Intressant den där, har du någon historia kring den..? Förutom i mina ögon tilltalande skick.