Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad är det för märke ? Snygg
Sporting från forumet. Batteridriven med 1000 m boetten och härliga kupade originalglaset. Väldigt glad i den faktisk även om tavlan är i lite för dåligt skick egVad är det för märke ? Snygg
aja , jag gillade den iaf . Verkar ha samma boett som min blancpain. Fast din bezel verkar ha lite mindre diameter än min. Ser ut som att din ring går lite innanför boettkanten. Min ring går nästan lite utanför boetten på min BP. Tyvärr är min klocka inte det vackraste exet man skådat i heller , men gillar den iaf =)Sporting från forumet. Batteridriven med 1000 m boetten och härliga kupade originalglaset. Väldigt glad i den faktisk även om tavlan är i lite för dåligt skick eg
Min går lite utanför också. Kan mäta senare om du vill. Mrpsa.aja , jag gillade den iaf . Verkar ha samma boett som min blancpain. Fast din bezel verkar ha lite mindre diameter än min. Ser ut som att din ring går lite innanför boettkanten. Min ring går nästan lite utanför boetten på min BP. Tyvärr är min klocka inte det vackraste exet man skådat i heller , men gillar den iaf =)
En sån har jag haft väldigt trevlig klocka det därIdag en lite medfaren kompis…
Vridringen mäter 41,5 mm. Boett 40,7 mm kl 9-3.aja , jag gillade den iaf . Verkar ha samma boett som min blancpain. Fast din bezel verkar ha lite mindre diameter än min. Ser ut som att din ring går lite innanför boettkanten. Min ring går nästan lite utanför boetten på min BP. Tyvärr är min klocka inte det vackraste exet man skådat i heller , men gillar den iaf =)
En Juvel till..! Själv har jag några små kronografer och ett par små med vridring. Ena nån sorts pepsivariant, den andra nån subliknande. Alla kvartsare med Miyataverk.Ibland är det kul att köra något oförskämt dam-igt. Om en klocka är märkt "or massif" betyder det att tavlan är guld också? Har för mig jag läst det - denna är märkt "argent massif" så det vore trevligt om tavlan var i silver också Hoppas ni alla får en fin vecka!