Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vilken ref tittar du på? 5508 hittar jag flera st i prisspannet som 6202 ligger i? 5510 känns inte jämförböra? 6536 ligger ungefär samma de med? 6538 känns inte jämförbara?Finns ju bara en dålig på chrono24? Hittade ingen relevant annons med pris tyvärr förutom en som kostade över 1 mkr.
6204Vilken ref tittar du på? 5508 hittar jag flera st i prisspannet som 6202 ligger i? 5510 känns inte jämförböra? 6536 ligger ungefär samma de med? 6538 känns inte jämförbara?
Aha okey! Sorry. Jag tänker nog att 5508 och 6536 är jämförbara också? Där har iaf 6202 närmast på relativt kort tid?
Stämmer! Galet fin tavla på den där, kul att du blev nöjd Jag hade Olman på tidigare idag, också mkt nöjd.
Bra länk!Minigrisen på nylandad Montal-länk fredagen till ära. Ha en kanondag hörni.