Fin! Hade den på min lista ocksåYes det stämmer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fin! Hade den på min lista ocksåYes det stämmer
Sällan något går obemärkt förbi idag, KS har tentakler överalltFin! Hade den på min lista också
Jo stor skillnad på ljuset. Gårdagskvällens bilder var slarviga och togs i alldeles för dåligt ljus, dagsljus blir något helt annat..Klart bättre bild! Förmodar den togs i bättre ljus?
Vad kallar man denna typ av mesh? Mycket fin klocka och länk!
Tackar.Vad kallar man denna typ av mesh? Mycket fin klocka och länk!
Hej igenVad kallar man denna typ av mesh? Mycket fin klocka och länk!
Jag fattat det som att detta är Shark Mesh:Hej igen
Svar jag fick från Skogstrollet är att den kallas Shark Mesh
Så har jag också förstått det. Vet inte om det finns mer specifikt namn på det när det ger ett diagonalt mönster såsom Zeniths länkar.Jag misstänker att typen kan se lite olika ut men jag är inte säker på den uppgiften
Jag misstänker att typen kan se lite olika ut men jag är inte säker på den uppgiften
Skulle säga att det där är ett "vanligt" mesh, inte ett shark mesh. Shark mesh är väl generellt grövre, och saknar "ändrör" - likt @Hugger69 visar.Så har jag också förstått det. Vet inte om det finns mer specifikt namn på det när det ger ett diagonalt mönster såsom Zeniths länkar.
Lånad bildSå har jag också förstått det. Vet inte om det finns mer specifikt namn på det när det ger ett diagonalt mönster såsom Zeniths länkar.