• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Dagens vintageur.

9F5C3A33-AA64-4D27-95E8-04F1B75F1C43.jpeg

Dagens köp, fin, oklart vad jag ska ha den till bara…
587FE2B8-A391-40DB-BCA4-A933EE129DA0.jpeg
Tycker den verkar som gjord för att till tidsvisning! (ja jag har barn så jag kommer näästan undan med den..nästan, förlåt) Fin Eterna! Jag hade gjort som jag oftast gör och slängt på en trevlig länk för att ta ned det dressade för att jag själv inte är så dressad. Ett läder e ju alltid snyggt. Ett grått äldre grisband?
s-l1600.jpg

Menar du som funktion eller med vad den ska bäras? Band etc?

Tolkar det som sammanhang/klädsel där den ska bäras kanske…? Själv tycker jag små/medelstora guldur är snygga till en tisha på sommaren med ett ganska färgstarkt band i rätt kontrast, typ orange gris eller grönt om man hittar rätt struktur. Lite svårt att se i ljuset om det är guld men antar det. 🙂

Tolkar det som sammanhang/klädsel där den ska bäras kanske…? Själv tycker jag små/medelstora guldur är snygga till en tisha på sommaren med ett ganska färgstarkt band i rätt kontrast, typ orange gris eller grönt om man hittar rätt struktur. Lite svårt att se i ljuset om det är guld men antar det. 🙂
Håller med! Jag tycker nog att brunt är en odödlig kombo med guld. Svart brukar vara ett litet för ”safe” val för mig.
Försöker halvleta efter en sjysst guldare själv.

Tillbaka
Topp