Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag kan rota fram en så kan vi jämföra tavlorSpeedkingSaturday
Rolex Speedking 4220 från tidigt 40-tal på GF stretch oyster
Mycket läcker, mums!Heuer som @Fadershan skakade liv i igår vilket jag är mkt tacksam för! Magisk klocka
Rysligt lik min:Heuer som @Fadershan skakade liv i igår vilket jag är mkt tacksam för! Magisk klocka
Grym! Med lite tur har jag en snart hos migEn av Gentas bästa!
IWC 3733
kul! vilken version? ...den bär ju betydligt större än de nominella 30mm, snarare som 33ish... ...men stick-guldvisare på guld-subdials är väl inte idealiskt för läsbarheten om en säger...Grym! Med lite tur har jag en snart hos mig
Ska bli spännande att se hur den blir på min handled, tror det kan bli bra. Ser bra ut på dig!kul! vilken version? ...den bär ju betydligt större än de nominella 30mm, snarare som 33ish... ...men stick-guldvisare på guld-subdials är väl inte idealiskt för läsbarheten om en säger...