Ja du jag saknar min gamla Revue sjukt mkt. Och hade som du påpekar skapat en löjligt bra duo med Heuern…
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja du jag saknar min gamla Revue sjukt mkt. Och hade som du påpekar skapat en löjligt bra duo med Heuern…
Blev en duo efter paketleverans trots allt
Berätta mer! Var när hurFortfarande chockad över att jag lyckades ropa hem den här. Men glad, det är jag.
Inget märkvärdigt egentligen. Mellanstort auktionshus i södra Sverige. Trodde fler skulle vara med och hugga.Berätta mer! Var när hur
Kul, undgått mig iaf. Då har du känt exemplar nr 3! Ser fin ut, finare än min.Inget märkvärdigt egentligen. Mellanstort auktionshus i södra Sverige. Trodde fler skulle vara med och hugga.
Men fin är den. En Damas Marinograf märkt med Kronometer Stockholm. Nästintill obärbar för någon som är van med vintage. 42mm i diametern, 50mm lugtolug och 22mm mellan bandhornen. Men jag ska nog vänja mig.
Men vad kul att det var du den var spännande att följa. Stort grattis!!Fortfarande chockad över att jag lyckades ropa hem den här. Men glad, det är jag.
Förutom ett släpspår från timvisaren så är tavlan, vad jag har uppfattat hitills, perfekt. Tydligt blank.
Kul att du också har en. Har sett en innan på IG men tror inte jag sett din. Bild?
Avundsjuka kommer i många färger. Eller i detta fall orange och blåttTvå fåglar i min ägo.