Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det förtjänar den. Tar ju inte ont att se den direkt.Sorry för spam, men har burit denna mycket senaste veckan!
![]()
Den där var ju skoj! Hade någon sagt till mig att det fanns en donkenkronograf och inte visat en bild så hade jag föreställt mig något riktigt anskrämligt med Ronald McDonald-estetik.![]()
Är egentligen en Burger King-snubbe men den här kunde jag inte låta bli för 39 kr på lokala secondhand-butiken![]()
Minns den där.. länge sedan, eftersom jag snobbade med att se ”ner” på digisar..Ny i klocklådan.
![]()
Dagens gammel-vintage
![]()
Riktigt ball ju. Nog aldrig sett en liknande. 20 eller 30 tal?
Tack1920-tal bör det vara så lång jag kommit i att försöka ta reda på vad det är för klocka. Bl a silverstämplar som ska vara före 1930 om jag fattade rätt.
Tror det var nån annan här på forumet som hade en liknande förresten. Minns inte vem bara.
Grymt bra! Ett privilegium att få testa den på armen på GTG:n igår!Movado Kingmatic med väldigt fin radium-lume.![]()
![]()