Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fin representant för 30-40talsuren !En klassiker bland vintageklockor skulle jag tro, Tissot Antimagnetique, enl serienummret ska den vara från 1940.![]()
Grym! Förtjänar ett bättre band va? Du vet att jag har en passande GF juLäge för en knubbis
![]()
Möjligtvis men tror inte att BB:n kommer att bli kvar hos mig så länge till så de nuvarande banden räcker för nu. En GF-länk hade ju annars varit optimalt.Grym! Förtjänar ett bättre band va? Du vet att jag har en passande GF ju![]()
Jag har svårt med ” kapsylformgivning” som oftast förekommer på Rolex, men när det dyker upp en med denna typ av bezel, då kommer jag i spinn.Rolex Date 1501 från 1972
![]()
Jag har svårt med ” kapsylformgivning” som oftast förekommer på Rolex, men när det dyker upp en med denna typ av bezel, då kommer jag i spinn.
Då blir det vackert enligt mig..
Nej. Det finns däremot flera trådar i diskussionsdelen där den passar.![]()
Kan jag benämna senaste köpet; Hublot Classic 2007 som vintage? Vad tycker du?
Perfekt fredagsdinka!FunkyWatchFriday!![]()
ENICAR Meteor DayDate, med svensk dagskiva.
![]()
Haha, eller hur!Perfekt fredagsdinka!
Hehe ja den får plötsligt en mer avskalad look. Kan Brando kan viJag plockade av vridringen för att rengöra. Tycker nästan den är coolare utanBlev lite inspiration från @Sebastard
![]()