• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Dagens vintageur.

Provkör nyförvärvet
9BF01F59-C195-448C-8C5B-7DE55FC84475.jpeg
 
Jag tänker bryta mitt löfte till mig själv rent utsagt idag. Jag tänker göra ett politiskt uttalande: jag hoppas detta enorma ösregn i Stockholm idag gör det jävligt svårt för folk att tända på Koraner och att de som protesterar emot brännandet halkar på grund av regnet och bestämmer sig för att gå hem igen. Tills dess spenderar jag tiden hemma med HBO-serien Full Circle (fullpoäng, utan tvekan) och systrarna "Windy" och "Wendy" som tack vare en snäll vän här på forumet blivit återförenade och hamnat på schyssta gummiband.
EE3928E6-7C90-4948-8DFC-4EBB14120139.jpeg
7AB456E9-1F0E-4FD3-8931-52BD957DC84F.jpeg

Ta hand om KSare, ni har alla varit otroligt schyssta mot mig genom åren här trots att jag trodde folk skulle ogilla mig på grund av att jag är en transperson. Det har ingen av er gjort - tvärtom så har ni varit så sjukt snälla och öppna för mig och vi har bara haft det riktigt gött och snackat klockor och mycket mer trevligt. Precis som jag ville ha det. Jag har gått igenom mycket denna veckan, så all hemsk konflikt i världen just nu gör mig rent uttagt ledsen, så jag är glad att det finns komforter i vardagen som denna Dagens-tråd bl a på detta toppen forum ✌️☺️ nu tänker jag hålla käften om allt som har med "politik" att göra på internet som jag föredrar att ha det. Ta hand om er!
 
Tillbaka
Topp