Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vasa med länktyp jag aldrig stött på förut![]()
Nej tyvärr, hittar int den minsta märkning på länken. Ingen vidare finish på den heller.Stiligt. Det är inte en GFlänk du har där?
Kan ändå förstå den yviga ståpälsen - riktigt fin klocka/band-combo!Tissot torsdag (jäklar va min arm ser yvig ut)
![]()
Fin !! Ett smycke, och fräckt med det bandet som laddar uret från dåtid till nutid..Denna lilla guldis har fått sig en service inkl. nytt glas. Noterar nu att den har små 24h-markeringar i ett skönt typsnitt.
![]()
Zooma in!
Tack! När den kom till mig satt den på en 5mm bred pläterad, sladdrig länk. Tycker den gör sig på sidenbandetFin !! Ett smycke, och fräckt med det bandet som laddar uret från dåtid till nutid..
Är skeptisk till att den skulle vara så gammal. Ser ut som 60- eller 70-tal. Vad är det för verk i den?Glycine tillverkad innan 1953. Finns inte ens i Glycines arkiv. Skulle så gärna vilja veta mer om den.![]()