HDK303
Basic
Stilig!Eterna Kontiki på original GF-länk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Stilig!Eterna Kontiki på original GF-länk
Kronometer Stockholm! Vet du vad det är för klocka i grunden?Stoooor
Korrekt, en Damas Marinograf 3753Kronometer Stockholm! Vet du vad det är för klocka i grunden?
Alright! Tyckte nog att jag kände igen indexen. Undrans om nån har Damasen, eller om det kanske var fler märken som märkte om modellen.Korrekt, en Damas Marinograf 3753
Du tänker kanske på Scafograf?Alright! Tyckte nog att jag kände igen indexen. Undrans om nån har Damasen, eller om det kanske var fler märken som märkte om modellen.
Mycket möjligt! Den där har jag iallafall sett förut!Du tänker kanske på Scafograf?
Toppklass!Leonidas (Heuer) Easy-Rider
Glädjande !!Sällan man träffar någon som fattar grejen med vintage men en familjevän bar denna idag.
Han fyndade den för 1 000 kr och är en sådan gubbe som aldrig någonsin säljer något.Glädjande !!
Hälsa från en gammal cricketfanatiker, och meddela att han har ett Mycket Vackert Ur !!
Sen kan du ju nämna att han ska hålla hårt i den..