Jag älskar den! Feb 1976En sådan är ju aldrig fel. 74?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag älskar den! Feb 1976En sådan är ju aldrig fel. 74?
Är det en JL Etrier ?
Nästan, en av de första leCoultre med vad jag tror är safirglas.Är det en JL Etrier ?
Mmmm.... Den är rätt mysig med sin puffiga lume
Jättefin Världsmästare! Snyggaste tavelvarianten imo.Hämtade ut denna från urmakaren som rensat den från damm, hundhår och annat.
Lite patina kvar.
Javisst är det Djura-OlssonJättefin Världsmästare! Snyggaste tavelvarianten imo.
By the way... Visst är det väl Jura som du har som profilbild?
aja, har också en Etrier den stora modellenNästan, en av de första leCoultre med vad jag tror är safirglas.
Den har jag koll påaja, har också en Etrier den stora modellen
klart det fungerar ! den gör ju det den är tillämnad till, dvs visa dig tiden. Ett plus är att du knappt känner att du har ngn klocka =)Det borde inte funka, 22x14 mm, men tycker ändå det gör det. Gav den en hel arbetsvecka på armen.
Nja, är bortskämd med smidiga ur. Denna vulgärt stora på 27 mm sitter skönare.klart det fungerar ! den gör ju det den är tillämnad till, dvs visa dig tiden. Ett plus är att du knappt känner att du har ngn klocka =)