Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
En av klockorna som står på min bucketlist. Skönt patineradScafograf 300
Ja dom är roliga , tyvärr är dom flesta sargade om man hittar någon till hyfsat pris. Originallänken är ju omöjlig att hitta lös typEn av klockorna som står på min buckeylist. Skönt patinerad
Mm den är snygg på länk också, var länken GF?Ja dom är roliga , tyvärr är dom flesta sargade om man hittar någon till hyfsat pris. Originallänken är ju omöjlig att hitta lös typ
Länken som är på idag är inte original och en no name länk.Mm den är snygg på länk också, var länken GF?
En av klockorna som står på min bucketlist. Skönt patinerad
Länken som är på idag är inte original och en no name länk.
Har letat efter originallänk länge , utan framsteg
Fin men inte samma som @MacRulez4everThe Military Watch Resource - Community Fora
This is the site for enthusiasts of military timepieces. All discussions related to military timepieces, and watches in general are welcome.www.mwrforum.net
Skynda och fynda!
Nej jag vet det, jag syftade på originallänken som liknar omegas flat 7077 ish. Men som du skriver är den nog ganska svår att få tag på. Funderade på om GF tillverkat den.Länken som är på idag är inte original och en no name länk.
Har letat efter originallänk länge , utan framsteg
Aja , nu är jag med. Nej deras oroginallänkar är ej GFNej jag vet det, jag syftade på originallänken som liknar omegas flat 7077 ish. Men som du skriver är den nog ganska svår att få tag på. Funderade på om GF tillverkat den.
Är den nyare? Den jag länkade till?Fin men inte samma som @MacRulez4ever
Jag kan inte dessa så bra, men jag skulle tippa på det. Jag gillar tavlan på den som Macish harÄr den nyare? Den jag länkade till?
Här är lite trevlig Scafograf-läsning för dom som är intresserade :Jag kan inte dessa så bra, men jag skulle tippa på det. Jag gillar tavlan på den som Macish har
Stort tack, blir kvällsläsning!Här är lite trevlig Scafograf-läsning för dom som är intresserade :
La saga des Eberhard Scafograf
Quand on évoque la Scafograf, seuls quelques amateurs éclairés tendent l’oreille : c’est une affaire d’initié… La raison tient, comme souvent, à la notoriété encore faible de la marque, qui laisse …chronographes.net