Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Lite Svensk-Schweizisk kvalitutta.
Hehe, bandet har krympt! Nytt svin beställt.
En så fin klocka får man inte bära med en sådan glipa
Den där hoppas jag få klämma på vad det lider!En av storfavoriterna idag
Det ska du få göra! den följer medDen där hoppas jag få klämma på vad det lider!
Nice! Min är ju utan länk. Vet inte riktigt om det är värt att komplettera eller ej.Väldigt bekvämt, smälter samman med handleden. Väger några få gram, man glömder ibland att man har en klocka på sig
Grym tavla! Gissningsvis inte, så länge du inte hittar nån billig länk. Befinner du dig i närheten av göteborg kan du få testa min nån gång !Nice! Min är ju utan länk. Vet inte riktigt om det är värt att komplettera eller ej.
Riktigt schysst! hade ögonen på en såndär fast med helgulds-plätering. Oklart om den var så fint borstad som den där dock!
Säger definitivt nej då den länken är alldeles för tillrundad. Den ser mycket bättre ut på band.Nice! Min är ju utan länk. Vet inte riktigt om det är värt att komplettera eller ej.