• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Dagens vintageur.

BoEtt

Rolex
6309
IMG_3216.jpeg
 

eNielsen

Rolex
Pledge Member
Har varit ute efter denna modellen ett tag. Efter några förlorade budgivningar så fick jag tag på en häromdagen. Borstad mittenzon med den blanka yttre zonen ger en fin effekt. Passade som jag hoppades bra på en Tissot / Gay Freres flatlink. Sekundvisaren ska jag nog byta ut..
IMG_9086.jpeg
 

Belmondo

Rolex
2-Faktor
Har varit ute efter denna modellen ett tag. Efter några förlorade budgivningar så fick jag tag på en häromdagen. Borstad mittenzon med den blanka yttre zonen ger en fin effekt. Passade som jag hoppades bra på en Tissot / Gay Freres flatlink. Sekundvisaren ska jag nog byta ut..
IMG_9086.jpeg
Grattis, den kommer du att bli nöjd med ;)! Nyfiken på dina förlorade budgivningar. Har du hittat många? Bara sett 3-4 totalt och alla med små variationer i boett och tavla, men mest kollat Tradera och eBay
 

eNielsen

Rolex
Pledge Member
Grattis, den kommer du att bli nöjd med ;)! Nyfiken på dina förlorade budgivningar. Har du hittat många? Bara sett 3-4 totalt och alla med små variationer i boett och tavla, men mest kollat Tradera och eBay
Tack!! det tror jag med😄 Visst har du en..? eller minns jag fel. Har som du inte heller sett så många. Kanske 4-5 totalt på alla auktionssidor jag tittar på. Med samma boett men lite olika tavlor.
 
Topp