Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Perfekt Perfecta indeed! Ett nöje att få prova den irl. Det tackar jag förPerfekt Perfecta!
Tack själv! Ser fram emot att se din efter service !Perfekt Perfecta indeed! Ett nöje att få prova den irl. Det tackar jag för
Grattis, den kommer du att bli nöjd med ! Nyfiken på dina förlorade budgivningar. Har du hittat många? Bara sett 3-4 totalt och alla med små variationer i boett och tavla, men mest kollat Tradera och eBayHar varit ute efter denna modellen ett tag. Efter några förlorade budgivningar så fick jag tag på en häromdagen. Borstad mittenzon med den blanka yttre zonen ger en fin effekt. Passade som jag hoppades bra på en Tissot / Gay Freres flatlink. Sekundvisaren ska jag nog byta ut..
Tack!! det tror jag med Visst har du en..? eller minns jag fel. Har som du inte heller sett så många. Kanske 4-5 totalt på alla auktionssidor jag tittar på. Med samma boett men lite olika tavlor.Grattis, den kommer du att bli nöjd med ! Nyfiken på dina förlorade budgivningar. Har du hittat många? Bara sett 3-4 totalt och alla med små variationer i boett och tavla, men mest kollat Tradera och eBay
Japp, en av mina favoriter. På Seikolänk dockTack!! det tror jag med Visst har du en..? eller minns jag fel. Har som du inte heller sett så många. Kanske 4-5 totalt på alla auktionssidor jag tittar på. Med samma boett men lite olika tavlor.
Bra länkmatchning ! huvudsaken är att det ser bra ut Fin!Japp, en av mina favoriter. På Seikolänk dock
Har en korrekt krona i gömmorna.
Annan boett och lite annorlunda tavla på min