Jäkligt snygg som vanligt, börjar bli farligt hur bra ur du har!TTT - TropicalTachymeterTisdag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jäkligt snygg som vanligt, börjar bli farligt hur bra ur du har!TTT - TropicalTachymeterTisdag
Fan vad kul att höra, det triggar en att fortsätta...om än med något mindre värdefulla ur!Jäkligt snygg som vanligt, börjar bli farligt hur bra ur du har!
Det var inte JB alltså, men likväl en annan trevlig Amerikan! Mycket fin kombo!Perfecta på NOS Baldwin-länk.
Tackar och snygg kombination själv!Det var inte JB alltså, men likväl en annan trevlig Amerikan! Mycket fin kombo!
Här blir det storfavoriten på även den NOS Prima Plana-länk som är premiär för idag. Har ett Jubilee från samma märke till denna också som jag kommer varva som huvudsakliga länkar till denna. Hoppas ni alla har en fin vecka!
Extremt lik min Enicar ovan, är detta en SuperCompressor med?
Extremt lik min Enicar ovan, är detta en SuperCompressor med? Nei denna har inte supercompressor case
Fin! Frågan har ställts tidigare, verkar vara svårt att identifiera.Udda sak. Nån som vet nåt om Etine?
Hade missat den. TackFin! Frågan har ställts tidigare, verkar vara svårt att identifiera.
Identifieringstråden
Något värde har de. Till att börja med är det 18k guld, så bara där är det en del värde. Sedan är det två kända kvalitetsmärken, och de ser ju ut att vara i bra skick. Omegan är, om jag läser serienumret på urverket rätt, tillverkad nån gång mellan 1910 och 1915. (1912 tyckte ett ställe, 1913...klocksnack.se
Tror mig ha ägt den, och kan också känna saknad ibland. Riktigt fin!
Tror mig ha ägt den, och kan också känna saknad ibland. Riktigt fin!
Haha där ser man. Har snurrat för mycket för att komma ihåg vem jag sålt vad till.Jajamensan köpte den av dig, underbar klocka
Jäklar vad fin den är7A28-702A, juni 1983
Tack, har använt den rätt flitigt de 5-6 år jag ägt den, men den är tunn och smidig så håller sig rätt bra!Jäklar vad fin den är
Ser ut att vara i fantastiskt skick och formspråket är ju Otroligt att den är 40 år.Tack, har använt den rätt flitigt de 5-6 år jag ägt den, men den är tunn och smidig så håller sig rätt bra!