Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fler bilder på den gärna.Luftforsvaret.
Vilka försvarsgrenar omfattar "Luftforsvaret"?Fler bilder på den gärna.
Antar att han syftar på norska flygvapnet. Tänker att den klockan är en version som kom innan de mer kända Heuer Luftforsvaret SG1550.Vilka försvarsgrenar omfattar "Luftforsvaret"?
Motsvarar det svenska Flygvapnet?
eller Luftvärnet? (armens, flottans, kustartilleriet?)
Har den inte här just nu, men startade en tråd om den då. Oklart var den kommer ifrån. Finns ju fler från andra tillverkare, Ebel och Movado.Fler bilder på den gärna.
Översätts till Norges flygvapen enligt google. Själv vet jag inte.Vilka försvarsgrenar omfattar "Luftforsvaret"?
Motsvarar det svenska Flygvapnet?
eller Luftvärnet? (armens, flottans, kustartilleriet?)
Trevlig! Kul med centrumsekund på en Antimagnetique också. Har inte samlat in någon statistik men ska jag dra till med en vild gissning så säger jag att det går 20 st med subsekund på varje med centrumsekund. Tror den är betydligt äldre dock. Snarare 40-tal än 60-tal. Vill du veta exakt går det att ta reda på med hjälp av serienumret.Farfars Tissot passar bäst på fest! Antimagnetique från mitten 60-tal
Tack!Trevlig! Kul med centrumsekund på en Antimagnetique också. Har inte samlat in någon statistik men ska jag dra till med en vild gissning så säger jag att det går 20 st med subsekund på varje med centrumsekund. Tror den är betydligt äldre dock. Snarare 40-tal än 60-tal. Vill du veta exakt går det att ta reda på med hjälp av serienumret.