Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Enligt mikrolisk ett märke registrerat i Stockholm av en man som hette Lennart Granberger.God morgon
Tar väldigt gärna mot kommentarer och kunskap om min BALDER???
Mysig fungerande klocka. Men används ej….
Andreas
Klart udda ! Kul !Idag valde jag en Seiko Bellmatic till att matcha min Jeansskjorta
en 4006-6002 vilken är den absolut mest spacade och grymmaste ufot av Bellmatic-varianterna..
Med grymt välformad boett som även gör den mycket bekväm att bära. Kort gott en klocka med närvaro och attityd
som jag inte vill vara utan i min samling och ofta hamnar på min arm...
Härligt! Mera bund!TankTisdag med Longeau, Enicars varumärke döpt efter orten där Enicar hade sitt huvudkontor i Lengnau, Schweiz.
Longeau är franska för det tyska Lengnau, hängde ni med?
Beroende på Kanton så har både ort och gator samma eller, åtminstone tillsynes, olika namn på både franska och tyska, minst.TankTisdag med Longeau, Enicars varumärke döpt efter orten där Enicar hade sitt huvudkontor i Lengnau, Schweiz.
Tack för förklaringen. Har hela tiden tänkt på Longeau i Picardie som idag är mer eller mindre en förstad t Amiens o undrat varför klockan fått namn efter en gammal järnvägsknut därTankTisdag med Longeau, Enicars varumärke döpt efter orten där Enicar hade sitt huvudkontor i Lengnau, Schweiz.