Klockrulle av ett Land Rover verktygsfodral från 50-talet![]()
![]()
![]()
Sjukt snyggt! Kommentaren avser både klockan och rullen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
![]()
![]()
![]()
![]()
Läckert med vintageförvaringKlockrulle av ett Land Rover verktygsfodral från 50-talet![]()
![]()
![]()
Stört koolt fodral, jag vill ha ett!Klockrulle av ett Land Rover verktygsfodral från 50-talet![]()
![]()
![]()
Tack! Tar några tvättar att få bort skitig gammal olja och luktStört koolt fodral, jag vill ha ett!
Läckert med vintageförvaring![]()
Sjukt snyggt! Kommentaren avser både klockan och rullen![]()
Thanks! Nu ska jag bara hitta en vintagelåda för tolv klockor. Budade på en gammal granatlåda i plåt från ww2 men den blev för jävla dyr.
En klockförvaring som står pall för ett världskrig, det vore någotThanks! Nu ska jag bara hitta en vintagelåda för tolv klockor. Budade på en gammal granatlåda i plåt från ww2 men den blev för jävla dyr.
Fan vad smutt! Matchar Burken perfekt. Behövde du modda det, eller har du bara tvättat det några gånger? Grymt bra idé.Klockrulle av ett Land Rover verktygsfodral från 50-talet![]()
![]()
![]()
Tack! Jag vet, jag är ett geniFan vad smutt! Matchar Burken perfekt. Behövde du modda det, eller har du bara tvättat det några gånger? Grymt bra idé.
Tillverkad 16:e maj 1983 och levererad till Sverige.
![]()
![]()
Tog en paus i The Walking Dead. Vann en klockauktion. Tog ett foto på Dagens vintageur.
Den där klockan är något utöver det vanliga. Kan du ge en olärd lite detaljer? Vilken referens är det?
there are also versions around with ‘Professional’ on the dial. The white dial Omega Speedmaster we’ve here for you today is without the ‘Professional’ wording on the dial.