Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Visare a la Seiko 6105?Idag kör vi en 7002:a med matchande grönt Hirschband. Det är ju ändå derby idag...
![]()
Vad var det för klocka du vann ??
Visare a la Seiko 6105?![]()
Väldigt fin kombo med länken. Vad är det för länk du har till? Original?Espresso med 50åringen.
![]()
Flyger definitivt! Den där Squalen är riktigt snajdig.Nytt mesh till dykarn. Tycker nog allt att det flyger!![]()
TackFlyger definitivt! Den där Squalen är riktigt snajdig.
Jag förstår det. Jäklar vad fin.Den här Omegan gör att betydligt färre klockor används just nu.
![]()
Jag förstår det. Jäklar vad fin.Den här Omegan gör att betydligt färre klockor används just nu.
![]()
Tackar. Ja det är originallänkVäldigt fin kombo med länken. Vad är det för länk du har till? Original?
Redigt snygg! Sån är jag också ute efter.Enicar.
![]()
Vad är det för udda Hamilton?Sade farväl till värmen tidigare idag:
![]()
Som tur var låg det en liten rackare och väntade på mig hemma i snålblåsten:
![]()
Det är ett militärur med manuell fristående hacking second, men det är inget armbandsur...Vad
Vad är det för udda Hamilton?
Det är ett militärur med manuell fristående hacking second, men det är inget armbandsur...
Redigt snygg! Sån är jag också ute efter.