Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nytt strap från skicklige Anders W. Mer än helnöjd
![]()
![]()
Padda...Hm...kanske skulle pröva slicka på det efter arbetstid… "excuse me....while I kiss the sky"![]()
Jag tycker det glappar lite för mkt i sidled för att vara snyggt.Jaws-speidel mach 1 på 5513 [emoji4]![]()
Hade tänkt sätta dit det på en annan klocka först men luggarna var för små, så jag satte dit det på rolexen istället. Jag kan hålla med till viss del att det glappar en del men så farligt är det inte[emoji4]Jag tycker det glappar lite för mkt i sidled för att vara snyggt.![]()
Bara James Bond som kommer undan med för smala band....Hade tänkt sätta dit det på en annan klocka först men luggarna var för små, så jag satte dit det på rolexen istället. Jag kan hålla med till viss del att det glappar en del men så farligt är det inte[emoji4]
Det är ett kul alternativ om man inte vill slita för mycket på oysterlänken[emoji4]
Men huvudsaken är ju att jag gillar armbandet. Visst, det sitter inte super bra på klockan men som sagt det är 1mm för litet och det spelar inte så stor roll för mig. Funkade det för Dreyfuss så funkar det för mig[emoji18]Bara James Bond som kommer undan med för smala band....![]()
Jaws-speidel mach 1 på 5513 [emoji4]![]()
Haha [emoji1] det är i NOS skick så stålet är extra blanktBlankt å fint...är det plast![]()
Svalan tittar fram!
Dags att testa nästa blåa Certina dykare. Den här gången en DS-2 ph200m från 1973. DS-3:an passade mig inte riktigt så den fick vandra vidare till en annan forummedlem![]()
Ajjemän, här är den! Jag tycker den sitter fint på handleden och älskar den på tropic! Sommarklockan är fixad.
![]()
![]()
Tung klocka = Tungt Mesh !
![]()
![]()
![]()
Grymt fin! Bra köp![]()
![]()
Ok, gula färgerna matchade inte riktigt, men ok ändå