Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den klocka i min samling jag vet minst om. Omega. Dauphinevisare. Kanske helguld då boettlocket är guldlikt.
Va fan?En quartzare gills det . Jag är lite förtjust i äldre quartz klockor . Här är en Atlantic dykare som jag hittade på tratten . Fick bli ett köp nu pris .Jag handlade med hjärtat så att säga
Helt rätt med mesh till, riktigt trevligt!Marker
J
Härlig bredd du har i samlingen, underbart!Roamer Stingray Roto 44 Date. En 44 stenars skönhet!
Äntligen, jag trodde du flippat den...ascool!Tillbaka från helservice idag ]
Vi säger inte nåt till nån!Du och jag Jens .
Äntligen, jag trodde du flippat den...ascool!
Beundransvärt att rädda livet på en El Primero, allt för många går en säker död till mötes p g a den höga servicekostnaden så all heder till dig - keep 'em alive!Efter kort tids användning så kändes det att service behövdes. Vid service visade det sig att alla verkskruvarna var av märke Seiko.
Den var dessutom vattenskadad.
Så efter en rejält besök hos urmakare så är den nu som ny.
De där måste vi ju få se litet mer av!
Valmöjligheter