IngetVad köpte du?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
IngetVad köpte du?![]()
Very nice! More pics and info, please
Fick bara denna jag inte ville ha idag, men man får väl härda ut...
![]()
Ber om ursäkt att den blev några hundralappar dyrare än utropNytillskott
![]()
Hehe, ingen fara! Tror det är en av världens mest prisvärda vintage-kronografer hur som helst! Sjukt vad avsaknad av ett speciellt namn på urtavlan kan återspeglas i priset på en klocka... [emoji2]Ber om ursäkt att den blev några hundralappar dyrare än utrop
Ser ut att vara ett bra köp!
Håller med dig till fullo!Hehe, ingen fara! Tror det är en av världens mest prisvärda vintage-kronografer hur som helst! Sjukt vad avsaknad av ett speciellt namn på urtavlan kan återspeglas i priset på en klocka... [emoji2]
Jobbigt läge!Fick bara denna jag inte ville ha idag, men man får väl härda ut...
![]()
IngetHade köpt denna precis innan vi stack så värsta suget var stillat
![]()
![]()
Vafan ska jag ha som finklocka då hade du tänkt din gamla toka?Tröttnar du så kan du väl hojta?
Tänkte denna funkar idag
Pinsamt att jag jag råkade lägga upp fel bild
![]()
En military Omega jag köpte i Barcelona för ett tag sen när jag var och snokade i vintage butiker. tror dom heterSer lite udda ut, vad är det för något?
Vafan ska jag ha som finklocka då hade du tänkt din gamla toka?