Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Härligt, gillar den modernare modellen när kronskyddet går runt hela boetten.Äntligen! Nu har jag fått hem min helige graal!
![]()
Här var det 3 sköna textilier och en Hippman, dessutom ett bra nyp i fototTudortorsdag![]()
Går inte att vara utan uret med kronan..Trodde man kunde vara OWG med IWC ett dygn men så gick jag förbi klocksnurran o då var det kört.
![]()
Verkar som du också blivit en Rolexkille.Går inte att vara utan uret med kronan..![]()
Har alltid varit. Fast bara en åt gången. Sen har det passerat Omegor, Breitlingar, SoS:ar och en IWC. Var också utan R en period men nu jäklar..Verkar som du också blivit en Rolexkille.![]()
Slutar med många och en annan åt gången, tro mig...Har alltid varit. Fast bara en åt gången. Sen har det passerat Omegor, Breitlingar, SoS:ar och en IWC. Var också utan R en period men nu jäklar..![]()
Slutar med många och en annan åt gången, tro mig...
Kostar att ligga på topp.
Börjar med dessa tre så får vi se. Kommer säkert att ske vissa uppdateringar framöver...Slutar med många och en annan åt gången, tro mig...
Mkt trevlig