Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Skall klockan passa handleden börja köra 5:2 metoden!Köpte denna 29mm för någon vecka sedan och gillade stuket men tyckte den var för liten.
Gillar länken så det fick bli något som funkar på den och är tidsenligt. Tyvärr inte lika mullig, index som någon gång blivit relumade och tavla med lite lacksläpp. Dock 3-4mm större vilket gör den något mer användarvänlig även om den fortfarande är liten.
5 öl och 2 burgare? Den kör jag redanSkall klockan passa handleden börja köra 5:2 metoden!
Alltid gillat den där stilen, måste ta och buda hem något liknande från tradera vid något tillfälle. Fin och charmig är din
Opretto idag
I väntan på DHL får denna Atlantic dedikerad skinntid:
Snygg match med bandet!
Härlig lösning där!
Oui, inkommande paket är den ultimata kicken...Spännande med DHL
Tack ! Enklare gamla klockor blir ganska funky på Nato.
Min autavia med felvisare
Slava idag!
Dragare med många stenar och AU10 m crome!Automatare? Är det guld eller crome
Blå visare och söm blir ju bara så rätt just här.
Hollow man?
Vad är det för pjäs?23,5 eleganta manliga millimeter. Sambon vägrar tro att det är en herrklocka. På håret att det får klassas som vintage, men den smälter bättre in här än någon annanstans.
En härjad cartier vermeil tank. Lite mesig kanske, men vissa dagar har jag haft självförtroendetVad är det för pjäs?
Cool sak, du bär upp den bra så keep it up!En härjad cartier vermeil tank. Lite mesig kanske, men vissa dagar har jag haft självförtroendet