Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den är riktigt fin den därKvällsbild...
![]()
Kvällsbild...
![]()
2015 Cayman GTSBra ögon, tyvärr så är det ingen boxter!
Mama mia...Blank tavla...
![]()
![]()
Så här nära en keeper har jag nog aldrig varit men det är noteratMama mia...Nu vet jag ju att det är en "keeper", men sätt mig på listan!
Regler är regler.Räknas en 89a som vintage nu?
![]()
Mums! Superdome?Bubbeldubbel!
![]()
Grym boett!Tvungen att dubbelposta idag, då den här precis vaknade till liv efter ett batteribyte. Trodde den skulle få lov att gå iväg till England. Troligtvis den klocka som gör mig gladast att plocka fram ur lådan.
![]()
Tack! + tavla + verkGrym boett!
Cool klocka!Tvungen att dubbelposta idag, då den här precis vaknade till liv efter ett batteribyte. Trodde den skulle få lov att gå iväg till England. Troligtvis den klocka som gör mig gladast att plocka fram ur lådan.
![]()
Tvungen att dubbelposta idag, då den här precis vaknade till liv efter ett batteribyte. Trodde den skulle få lov att gå iväg till England. Troligtvis den klocka som gör mig gladast att plocka fram ur lådan.
![]()
Superdome!Mums! Superdome?
Gryyyyymt!Superdome!![]()