Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Coolers!Seiko M158-5000
![]()
Ball!Seiko M158-5000
![]()
Grym modell, har aldrig sett denna förutSeiko M158-5000
![]()
Båda är otroligt trevliga på sitt sätt. Föredrar Submarinern i detta fall, men, jag skulle lätt äga vilken som helst av de två. Fantastiska klockor.Sjukt hur kronskydd gjorde att klockorna känns mycket mer modern. Även om subben är ett år nyare så känns gmt:n sjukt mycket modernare. Vilken föredrar ni?
![]()
+1Båda är otroligt trevliga på sitt sätt. Föredrar Submarinern i detta fall, men, jag skulle lätt äga vilken som helst av de två. Fantastiska klockor.
Föredrar skyddlöst och nitar så submarinern.Sjukt hur kronskydd gjorde att klockorna känns mycket mer modern. Även om subben är ett år nyare så känns gmt:n sjukt mycket modernare. Vilken föredrar ni?
![]()
Sjukt hur kronskydd gjorde att klockorna känns mycket mer modern. Även om subben är ett år nyare så känns gmt:n sjukt mycket modernare. Vilken föredrar ni?
![]()
Sjukt hur kronskydd gjorde att klockorna känns mycket mer modern. Även om subben är ett år nyare så känns gmt:n sjukt mycket modernare. Vilken föredrar ni?
![]()
Utan krona är mer clean & old school... Fast jag kan ta bägge. Skicka pm!Sjukt hur kronskydd gjorde att klockorna känns mycket mer modern. Även om subben är ett år nyare så känns gmt:n sjukt mycket modernare. Vilken föredrar ni?
![]()
Subben! Superfin!Sjukt hur kronskydd gjorde att klockorna känns mycket mer modern. Även om subben är ett år nyare så känns gmt:n sjukt mycket modernare. Vilken föredrar ni?
![]()
Måste vara en av de coolaste 70 tals klockorna som gjordes.
Riktigt ful, men cool som du säger. Vet inte riktigt vad jag tycker om den än.. får bära den under några dagar och återkommaMåste vara en av de coolaste 70 tals klockorna som gjordes.
Föredrar GMTn men suben är ju inte dum den heller.Sjukt hur kronskydd gjorde att klockorna känns mycket mer modern. Även om subben är ett år nyare så känns gmt:n sjukt mycket modernare. Vilken föredrar ni?
![]()
Stentuff, finns inget att ersätta en sm600 med i min värld. Så gillar man den får man leva med den...Riktigt ful, men cool som du säger. Vet inte riktigt vad jag tycker om den än.. får bära den under några dagar och återkomma![]()
Lite "Eyes Wide Shut-känsla" över den bilden. Jäkligt fint ur med rätt patina!Byte till kvällsklocka…
![]()
Ja, när du säger det så...Lite "Eyes Wide Shut-känsla" över den bilden. Jäkligt fint ur med rätt patina!
Jäklars fin .Även kallad Omega "Jaques Mayol". Var det han som fridök vid Elba? .Klockan från dyket vid Elba....
![]()
Att ersätta vore ju onödigt, addera låter bättreStentuff, finns inget att ersätta en sm600 med i min värld. Så gillar man den får man leva med den...
Jäklars fin .Även kallad Omega "Jaques Mayol". Var det han som fridök vid Elba? .
Byte till kvällsklocka…
![]()
Tack. Det är en Geneve Besancon från 1944 med boett i 18k roseguld samt Valjoux 23 med brequets spiral. En samtida budgetvariant av VC (samma verk som bas) Mitt substitut för en 4178...Jättefin! Vad är det för klocka?