• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Dagens vintageur.

ole dole doff..
samling kopia.jpg
 
Om jag ändå vore din kvinna ....och född sisådär tjugo år senare. Skämt åsido, vem tillhör det vackra smyckesuret om jag nyfiket får fråga. Roligt att se sådana här.:)
Haha! Skönt inlägg. Stackars framtida fru, kommer vara strösslad i cocktailur. Hämtade ut denna till mor min. Har redan lurar på hennen en Hublot, en Tudor och en helgulds DJ. Alla i korrekt damursstorlek så klart.
 
Haha! Skönt inlägg. Stackars framtida fru, kommer vara strösslad i cocktailur. Hämtade ut denna till mor min. Har redan lurar på hennen en Hublot, en Tudor och en helgulds DJ. Alla i korrekt damursstorlek så klart.
Jag tror att din framtida fru kommer vara mycket mycket nöjd. Om du någon gång har tillfälle och tycker att det passar så fråga gärna din mor om hon bjuder på en handledsbild.:)
 
Tillbaka
Topp