Finns minst två. Denna är fulpolerad av mig.Köpt av _jonte eller finns det två i superskick på forumet?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Finns minst två. Denna är fulpolerad av mig.Köpt av _jonte eller finns det två i superskick på forumet?
Rätt fint för att vara fult, av bilden att döma! Har spanat på modellen som billigare (och kanske mer lättburet, och framförallt mer lättunderhållet) alternativ till marinchronometern jag aldrig vågar slå till på, tycker den är precis så skönt fulsnygg som en 70-talsomega ska vara.Finns minst två. Denna är fulpolerad av mig.
Ja, den är skönt toolig. Rätt tjock men på länken tycker jag sen sitter rätt bra. Är väl dock vad man idag skulle kalla midsize. Jag är nöjd med min och skulle egentligen inte vilja byta ut den till storebror.Rätt fint för att vara fult, av bilden att döma! Har spanat på modellen som billigare (och kanske mer lättburet, och framförallt mer lättunderhållet) alternativ till marinchronometern jag aldrig vågar slå till på, tycker den är precis så skönt fulsnygg som en 70-talsomega ska vara.
Det är en ref 2639 med "Honeycomb Dial".För oss som inte vet : Vad är detta för en snygg Omega?
Tillbaka på min arm.
Tillbaka, är inte detta en ny?Tillbaka på min arm.
Nej. Detta är min gamla som har varit en sväng i NorrköpingTillbaka, är inte detta en ny?
Vacker...du cyklar ju så snabbt att jag läste snaps!Movado Datron HS 360 när det cyklas för att köpa snacks.
Börjar jag bli gammal, men är detta den som cirkulerat på forumet? Eller har vi två? Hade bara för mig att den hade mer patina. Riktigt läckert ur iaf och det råder ju en liten Eternahype på forumet nu.Nej. Detta är min gamla som har varit en sväng i Norrköping
Det är samma misstänker jag. Kanske instafiltret som förfinar.Börjar jag bli gammal, men är detta den som cirkulerat på forumet? Eller har vi två? Hade bara för mig att den hade mer patina. Riktigt läckert ur iaf och det råder ju en liten Eternahype på forumet nu.
Vad blev det för snacks och vad är det där för band?Movado Datron HS 360 när det cyklas för att köpa snacks.
Är nog jag som inte riktigt minns och blandar ihop den med andra jag sett. Kul att se den tillbaka! En klar favorit. Har funderat på den och Longinesern, de har ett mycket speciellt uttryck.Det är samma misstänker jag. Kanske instafiltret som förfinar.