Matchar ju grymt bra! Är väl egentligen bara ett sådant här band som jag kan se toppar det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Matchar ju grymt bra! Är väl egentligen bara ett sådant här band som jag kan se toppar det
19 mm? Om du inte skall gå hela vägen och matcha år är väl de typ de billigaste oysterlänkarna?59:an. Satt på en aftermarket länk tills jag hittar en original till rimligt pris (om det går).
Funkar det?
Är i valet och kvalet om jag skall hitta en länk från 59 eller köpa nyare.19 mm? Om du inte skall gå hela vägen och matcha år är väl de typ de billigaste oysterlänkarna?
Jag hade nöjt mig med en nitad, skick före ålder.Är i valet och kvalet om jag skall hitta en länk från 59 eller köpa nyare.
Är 7205 med 57 end links rätt ref?Jag hade nöjt mig med en nitad, skick före ålder.
Med den bilden så är du förlåten.Vintage på armen hela dan och först nu kommer jag på att posta här, förlåt.
Vet inte, inget jag hade brytt mig om. Men vi är alla olika.Är 7205 med 57 end links rätt ref?
Blir finfint detÄr 7205 med 57 end links rätt ref?
Ett av dagens nytillskott, tror jag blev kär.
Ett Valjoux 72 tickar på inuti. Jag tycker den för sig fint på bandet, men ska självklart söka rätt på något mer klassiskt.Vacker! Vad sitter det för verk i den?
Ett tunnare läder skulle nog göra sig lite bättre på den där delikata boetten.
Haha exakt vad jag tänkte skriva.Vacker! Vad sitter det för verk i den?
Ett tunnare läder skulle nog göra sig lite bättre på den där delikata boetten.
Fint! Men bandet förstör allt för mig, så du kan väl iaf testa något annat vid tillfälle. Vad är det för boettmaterial?Ett av dagens nytillskott, tror jag blev kär.
Yes det ska jag, något bra förslag på skinn? Lite kluven på vad jag ska köpa, kan tänka mig att kosta på mig lite.Fint! Men bandet förstör allt för mig, så du kan väl iaf testa något annat vid tillfälle. Vad är det för boettmaterial?
Vet såklart inte vad du betalat men låter som ett toppenköp! Vad man skall ha för band? Beror helt på om du vill klä upp/ned och om det skall vara tidstypiskt eller ej. Om du vill att uret skall kännas större eller mindre...Yes det ska jag, något bra förslag på skinn? Lite kluven på vad jag ska köpa, kan tänka mig att kosta på mig lite.
Klockan är solid rose, 18k
Vet såklart inte vad du betalat men låter som ett toppenköp! Vad man skall ha för band? Beror helt på om du vill klä upp/ned och om det skall vara tidstypiskt eller ej. Om du vill att uret skall kännas större eller mindre...
Låter som en god idee. Och gillar du lädernatot skall du så klart använda det, man skall inte ta nördarna för seriöst. Tror ett mockaband i någon naturfärg, kanske lite ljusare med kantsöm skulle passa bra som det modernare alternativet. Det andra skulle vara ett småsköldat tunt krokodilband med full vanlig söm och en tvärgående vid bandhornen. Det är tidstypiskt det! Hoppas vi får se fler bilder framöver på skönheten!Får suga på den karamellen och leta inspiration. Blir nog 2 band, ett lite mer avslappnat/vilt och ett "korrekt". Jag kommer uppdatera när det händer.