• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Dagens vintageur.

Tissot electronic på @eriksson850 tropic. Flyger tycker jag själv
DSC04310.JPG

DSC04307.JPG
Matchar ju grymt bra! Är väl egentligen bara ett sådant här band som jag kan se toppar det ;)
IMG_20150804_165600.jpg
 
Yes det ska jag, något bra förslag på skinn? Lite kluven på vad jag ska köpa, kan tänka mig att kosta på mig lite.
Klockan är solid rose, 18k
Vet såklart inte vad du betalat men låter som ett toppenköp! Vad man skall ha för band? Beror helt på om du vill klä upp/ned och om det skall vara tidstypiskt eller ej. Om du vill att uret skall kännas större eller mindre...
 
Vet såklart inte vad du betalat men låter som ett toppenköp! Vad man skall ha för band? Beror helt på om du vill klä upp/ned och om det skall vara tidstypiskt eller ej. Om du vill att uret skall kännas större eller mindre...

Får suga på den karamellen och leta inspiration. Blir nog 2 band, ett lite mer avslappnat/vilt och ett "korrekt". Jag kommer uppdatera när det händer. :)
 
Får suga på den karamellen och leta inspiration. Blir nog 2 band, ett lite mer avslappnat/vilt och ett "korrekt". Jag kommer uppdatera när det händer. :)
Låter som en god idee. Och gillar du lädernatot skall du så klart använda det, man skall inte ta nördarna för seriöst. Tror ett mockaband i någon naturfärg, kanske lite ljusare med kantsöm skulle passa bra som det modernare alternativet. Det andra skulle vara ett småsköldat tunt krokodilband med full vanlig söm och en tvärgående vid bandhornen. Det är tidstypiskt det! Hoppas vi får se fler bilder framöver på skönheten!
 
Tillbaka
Topp