• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Dagens vintageur.

Enfant Terrible

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
Satte dit en nitad länk på suben, hiss eller diss?
image.jpg

image.jpg
Nej. Där blir det nej. Blankt nej
 
D

Deleted member 4412

Guest
Cool den där! Låt rasslet va på jubileet och lägg pengarna på en oysterlänk du kan varva med :)
Drog precis ett mail till thewatchdealer angående länken, förmodligen behöver den bara tajtas upp lite vilket känns lätt värt för en spottstyvel i Rolex sammanhang;)
Men visst, känns ju som att rasslet är en del av denna sköna klockas personlighet:)
 
D

Deleted member 4412

Guest
Men @Janne2000 verkar skita i oss och ska envisas med att vaska tusingar på den länken ändå...
Skiter o skiter haha.. Näe men är hos Rob E just nu o fått nya stift, nya endlinks och efter lite klämmande av den berömda tysken som bedömde länken som i fint skick så har jag nu en välsittande 1675:a på en fungerande länk.
Den här klocka SKA användas, inte ligga o samla damm;)
 

Gummo

Joker
2-Faktor
Skiter o skiter haha.. Näe men är hos Rob E just nu o fått nya stift, nya endlinks och efter lite klämmande av den berömda tysken som bedömde länken som i fint skick så har jag nu en välsittande 1675:a på en fungerande länk.
Den här klocka SKA användas, inte ligga o samla damm;)
Brabra! Då kan jag lugnt försöka återgå till dagens jobb...
 
Topp