Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Gripenbro?Nyinkommet mögel
Japp!! Grymt mycket snyggare i verkligheten än på bildGripenbro?
Måste slänga upp nån bild till nu när jag äntligen hittat tebax till mögel-träsket
Trevlig "Red dot"!! Storlek? Årgång?Kvällsklocka på, vi visste ju att det skulle ske .....
Tackar!Trevlig "Red dot"!! Storlek? Årgång?
/J
Må så vara, har oftast föredragit Oyster på mina Rollar men tycker 1675:an blir "porrigare" på Jubilee.Mycket trevlig klocka, en av Rolex allra trevligaste modeller i mina ögon, länken ser dock ut att behöva lite kärlek
SisådärSatte dit en nitad länk på suben, hiss eller diss?
Må så vara, har oftast föredragit Oyster på mina Rollar men tycker 1675:an blir "porrigare" på Jubilee.
Är nog inte omöjligt att länken skickas till MY i HK för en renovering
Aaaah vilken textur på tavlan....
Äntligen fungerande igen!
Honeycomb är inte dumtAaaah vilken textur på tavlan....
Klocka: Hiss! Nitad länk: Hmmm...Satte dit en nitad länk på suben, hiss eller diss?
18mmSisådär
Är det en 19mm's?
Honeycomb "är najs, riktigt najs"....Honeycomb är inte dumt
Beteckning ZOXXXX...?Tackar!
Tidigt 90 tal så den får ju igentligen inte vara här i vintagehörnan ;-)
40mm utan krona så den är perfekt
Jag trodde den där skulle säljas fortare än smör smälter i solsken...Vilket väder asså.. typiskt då man börjar jobba igen haha
Tyvärr är så inte fallet, dock roligare för mig då jag får spendera mera tid med "Monica" hahaJag trodde den där skulle säljas fortare än smör smälter i solsken...