En Santos från-81 platsar även här
Jag tyckte innan att de där var riktigt j-a XXXX!! Men antingen är de faktiskt snygga eller så är det så att allt klär en gentleman…
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
En Santos från-81 platsar även här
Så, nu har jag kvicknat till efter att ha legat på golvet och chippat efter andan den senaste halvtimmen! Detta efter ett besök på eBay! Vad är ni gjorda av som har en 6265:a!!??? €36.181:- var det billigaste jag hittade för en med svart tavla! Nån' "Paul Newman"-variant skulle man ha €239.699:- för....
Många timmar på kontoret antar jag..Så, nu har jag kvicknat till efter att ha legat på golvet och chippat efter andan den senaste halvtimmen! Detta efter ett besök på eBay! Vad är ni gjorda av som har en 6265:a!!??? €36.181:- var det billigaste jag hittade för en med svart tavla! Nån' "Paul Newman"-variant skulle man ha €239.699:- för....
Köper nog ett par-tre Heuger istället....
/J
dax för en visa era samlingar, endast vintage, tråd?Fasen vad fin! Du har en riktigt fin vintage samling nu
Krackeleringen ser ut som åderbråck på gamla tanters ben
Så, tillbaka efter en tur på Duccen! Antar att det är en fråga om prioritering det där med att ha råd eller inte. Får tillbringa fler timmar på kontoret, skaffa ett annat kontor att gå till eller prioritera...Hmmmm.Många timmar på kontoret antar jag..
Heurar är också kul.
HAHAH, nu när du säger det så har du helt rätt !Krackeleringen ser ut som åderbråck på gamla tanters ben
Riktigt fräsh, vad sitter det för urverk i den ?
Najs! Ref. = ?
Le Mania 1281 ref 808a tror jagRiktigt fräsh, vad sitter det för urverk i den ?
808a 64Najs! Ref. = ?
/J
Fy tusan va tuff