Snyggt! Vad använder du att polera plexit med?
Kvälls Heuern , med nypolerat plexi. Fick ej bort riktigt allt, vissa va lite djupa. Men jag tycker den är ganska ok iaf
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kvälls Heuern , med nypolerat plexi. Fick ej bort riktigt allt, vissa va lite djupa. Men jag tycker den är ganska ok iaf
Ärligen tycker jag resten av klockan är i för bra skick för detta insert så det får vandra vidare till en mer matchande klocka.Fy tusan va tuff
Polera med slipsten?Nej nej , sådant sysslar inte jag med. Det överlåter jag till min urmakare som vet hur en slipsten skall dras
Just precisPolera med slipsten?
Härlig klocka, då är vi två med sådana!Helvetia som behöver rastas
Riktigt coola! Måste nog införskaffa något cool vintageur!Härlig klocka, då är vi två med sådana!
Coooool! Förstår att du inte sprang runt den!Sprang in i denna i går så det får bli dagens
Svårt att slita mig från tudor suben... Blir nog en keeper
Strandklockan
..och lite Gmt..Fulmetall....men stainless steel back, swiss T-tavla, plexi och skön feeling.
..och lite Gmt..
Jovisst, skulle skrivit "och lite Gmt liknande"..Är det inte att förhäva sig en smula? Metropolnamn på en vridring gör ingen GMT, som min yngste son brukar säga.
Jovisst, skulle skrivit "och lite Gmt liknande"..
...och lite GMT.Man kanske kan kalla det för vagabond-skorpa. Lite fattigt men stora planer och på resande fot.