Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grattis!Just kommit med posten i dag.
Tidigt Omega Seamaster før de skrev Seamaster på tavlan, ref. 2791-6, caliber 266 fra 1955, 36 mm. uden krona.
Måste ha hittat en Omega krona
Gammal goding
[/QUOTE
Fin ! Jag gillar Dynamic, för att den hade en helt ny klockdisign när den presenterades första gången på Genevemässan. Tydliga milstolpar i klockhistorien ger åtminstone min klocksamlarvurm en kick. Härlig med länk på din, inte helt lätt att rafsa fram.
Finns på Ebay. Byt underdel och montera ett läder istället . Eller finns speciella läder till Dynamic modeller . Både original och kopior . Personligen tycker jag länk är snyggastTack!
Inte de lättaste att byta ut länken till läder heller på denna modell
Håller med !Finns på Ebay. Byt underdel och montera ett läder istället . Eller finns speciella läder till Dynamic modeller . Både original och kopior . Personligen tycker jag länk är snyggast
Den är feet!Sol sol sol
Oooh. Den var fin är tavlan orörd?UG i 14k
Tack! Ja, mig veterligen är den orörd. I väldigt fint skick hela klockan (boett, glas krona etc). En förtjänstklocka som förmodligen inte använts speciellt mycket. Klockan är förmodligen uttagen runt 1961, skulle jag gissa påOooh. Den var fin är tavlan orörd?
Härligt! Ja den gissningen verkar trolig haha.Tack! Ja, mig veterligen är den orörd. I väldigt fint skick hela klockan (boett, glas krona etc). En förtjänstklocka som förmodligen inte använts speciellt mycket. Klockan är förmodligen uttagen runt 1961, skulle jag gissa på