Hade du haft en Day-date hade du vetat att det var torsdag. Tudor-torsdag.Internationella Date- och Datejustonsdagen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hade du haft en Day-date hade du vetat att det var torsdag. Tudor-torsdag.Internationella Date- och Datejustonsdagen?
Efter 17 sept vet jag om jag har en över.Ligger i sängen och finkammar internet efter en Datejust. Ingen som har en över?
Jag håller tummarna tills dess!Efter 17 sept vet jag om jag har en över.
Hör av migJag håller tummarna tills dess!
Oj , vilken skön bild o vilken klockkombo ..klockan, bandet, den unika åttan : A real gent outfit !!Njuter av gammalt mögel i solen. Det kan fan inte bli bättre
Tack! Bandet har jag mekat själv, 8an ser ok ut, bara kupningen på plexit som förvrider denOj , vilken skön bild o vilken klockkombo ..klockan, bandet, den unika åttan : A real gent outfit !!
En av de bästa klockorna ever! Rent objektivt alltså.
(6105-8110 från 1974, crosspost från seikotråden.)
Snygg!Tack! Bandet har jag mekat själv, 8an ser ok ut, bara kupningen på plexit som förvrider den
Härlig Arlaska, den för tankarna till en tid då kvällarna spenderades i rum som detta:
Härlig Arlaska, den för tankarna till en tid då kvällarna spenderades i rum som detta:
Måste vara att jag inte använt den här på ett par månader. Eller att jag jobbat för många 12-timmarspass den här veckan. Eller att jag druckit för lite öl. För mycket eller för lite av något är det i alla fall...Hade du haft en Day-date hade du vetat att det var torsdag. Tudor-torsdag.
Riktigt skön boettform på den där! Och vilken GRYM tavla!Självklart nyförvärvet
Tack! Ja den är för jävla härligRiktigt skön boettform på den där! Och vilken GRYM tavla!
Måste vara att jag inte använt den här på ett par månader. Eller att jag jobbat för många 12-timmarspass den här veckan. Eller att jag druckit för lite öl. För mycket eller för lite av något är det i alla fall...
Rediga doningar det där!Äntligen fredag!
Trevlig helg!