• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Dagens vintageur.

Dagens vintage, Heuern från -79 och Porschen från -86.
image.jpg

image.jpg

Jag har haft denna bil i 22 år nu, en 944 Turbo, men de senaste 12 åren har den inte rullat mycket. Giftemål, skaffa hund, husköp, barn, barn och mer barn har gjort att lilla röda bara varit ett dåligt samvete. Motorn har läckt vatten och jag har inte orkat ta tag i det.
Nu äntligen haft den inne på porscheverkstad så fixad och servad. Polerades och putsades i helgen och besiktigad idag med beröm. Så himla nice!
Jag hade nästan glömt bort hur rolig den är att köra :happyhappy:
image.jpg

Snygga höfter!
image.jpg
image.jpg

//Rozzy :smug:

Senast ändrad:
image.jpg

image.jpg

Jag har haft denna bil i 22 år nu, en 944 Turbo, men de senaste 12 åren har den inte rullat mycket. Giftemål, skaffa hund, husköp, barn, barn och mer barn har gjort att lilla röda bara varit ett dåligt samvete. Motorn har läckt vatten och jag har inte orkat ta tag i det.
Nu äntligen haft den inne på porscheverkstad så fixad och servad. Polerades och putsades i helgen och besiktigad idag med beröm. Så himla nice!
image.jpg

Snygga höfter!
image.jpg
image.jpg

Vackert!

image.jpg

image.jpg

image.jpg

Snygga höfter!
image.jpg
image.jpg

Snyggste porschen ever . Hur är det nu Turbo modell har typ 240 hästar men finns det inte en Turbo S oxå på nästan 300 hästar . Och en S2

Tillbaka
Topp