Smyger in en örnnäbb
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Varför smyga???????
Smyger in en örnnäbb
För att den kanske inte blir så långvarig då racebil hägrar.Varför smyga???????
Skippa racern och presentera örnenFör att den kanske inte blir så långvarig då racebil hägrar.
Ser mysigt ut, med trodde det bara var gmts som fick kallas örnnäbb?
Smyger in en örnnäbb
Halva klockan under ärmen är snart värd en egen tråd. Dagens Half-Wristie "Dala Style" Gamla pateks, AP å nån 5508 som skymtat förbi. Bjussa på en hel-wristie åtminstone!
Smyger in en örnnäbb
Därav örnnäbb. Detta är en vanlig pcg ingen eagle beek. Man gillar ju de roliga namnenSer mysigt ut, med trodde det bara var gmts som fick kallas örnnäbb?
Halva klockan under ärmen är snart värd en egen tråd. Dagens Half-Wristie "Dala Style" Gamla pateks, AP å nån 5508 som skymtat förbi. Bjussa på en hel-wristie åtminstone!
Jäkligt fin!
Så där!! Fin! Den här handlaren kallar det åxå Eagle Beak. Edit: får starta en bildtråd på alla hårdrockscoola smeknamn snart.
35k USD, slanta!!!Så där!! Fin! Den här handlaren kallar det åxå Eagle Beak. Edit: får starta en bildtråd på alla hårdrockscoola smeknamn snart.
Fin gmt!Hur var det nu, skulle man matcha kläderna med klockan?
Förra veckan visade det sig att min 1675 börjat rusa med +2 min/dygn, efter att "alltid" gått på ett par sekunder när.
Min lokale makare menade på fina värden efter en kvick (och gratis) avmagnetisering. Håller tummarna!
Skicka boetten till @McGyver !
Skicka boetten till @McGyver !
Märklig klocka... Örnnäbben helt orörd (nyslipad?) och resten rundat och använt...Så där!! Fin! Den här handlaren kallar det åxå Eagle Beak. Edit: får starta en bildtråd på alla hårdrockscoola smeknamn snart.
Shit! Det där såg jag inte. Jävligt fishy skulle jag säga...Märklig klocka... Örnnäbben helt orörd (nyslipad?) och resten rundat och använt...
Äntligen hemma!
Smyger in en örnnäbb
Så den får tillbaka originalfinishen.Varför?
Äntligen hemma!
Äntligen! Sådärja!
Grattis - riktigt cool den där - kul att den är tillbaka!
Fasen vad grym!
och det skulle den inte ha?Så den får tillbaka originalfinishen.