Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fet like, omväxling förnöjer!Bytt länk till ett ståloyster istället, inte så dumt, ellé?!
Fet like, omväxling förnöjer!
Riktigt mysigt. Jag gillar att växla mellan jubilee och oyster. Bytte precis till oyster på pepsin, dock med SEL och dubbla låset.Tack! Första intrycket är helt klart tummen upp !
Riktigt mysigt. Jag gillar att växla mellan jubilee och oyster. Bytte precis till oyster på pepsin, dock med SEL och dubbla låset.
Söker ett tidsenligt (-90) oyster med enkla låset nu! Hade en 91 med dubbla låset som extratillval innan men det känns inte "rätt"
Schysst kaffemaskin....Idag är det min gamla Seiko diver som gäller. Nu med läder istället för gummiband. Går bra med ihop med den gamla tavlan och visarna
/Roger
Tack.Schysst kaffemaskin....
Ingenting är för litet på bund, bästa utvägen då man tvekar!För liten kanske?
Tycker du passar bättre i färgglada Montreals.....
Snygg! Mattsvart tavla med vita visare = klassiskt stilrent
Faktiskt inte mattsvart utan blank men det syns dåligt på bilden. Får försöka ta en bild där det synsSnygg! Mattsvart tavla med vita visare = klassiskt stilrent
Ok. Det är alltså ingen Speedmaster Snygg är den i alla fallFaktiskt inte mattsvart utan blank men det syns dåligt på bilden. Får försöka ta en bild där det syns
Vad fin den var!Fick tillbaka min GS 43999 från service i fredags och tog med den ut på en tur idag håller på att testa gångreserven nu och är hittills uppe i 50h. Får se hur länge till den klarar.
Jo absolut! Ska hitta en trevlig oyster.Går väl att bara köpa låset, länken borde väl vara samma som på 90-talet. Fanns väl inga riktiga regler, min 16750 såldes med 93150 länken, det har jag tom kvitto på som följde med klockan.
Mmmmm... kärlek!Fick tillbaka min GS 43999 från service i fredags och tog med den ut på en tur idag håller på att testa gångreserven nu och är hittills uppe i 50h. Får se hur länge till den klarar.