Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snyggt band, var har du nosat upp det?Militärband och militärstolar i bakgrunden
Tack! Scaramanga har nosat upp i nån surplushandel i Frankrike.Snyggt band, var har du nosat upp det?
Kul med Delma! Mycket fin chrono! Har haft en modern dykare och ett underskattat märke!
Du ska ju ha gammelRangern
Fasen va fin!!
Kul du köpte Kirills? Var sugen men bangade för jag har svårt för håliga visare. Däremot borde de gå att fixa till! Stort grattis
Går säkert att fixa om man vill men inget som stör mig. Lite charmigt till och med kan jag tycka..Kul du köpte Kirills? Var sugen men bangade för jag har svårt för håliga visare. Däremot borde de gå att fixa till! Stort grattis
Snyggt bandNjuter i solen innan kvart i fem Ekot.
10-kantig krona . Värd en slant? Kan du rita en till mig oxå .Dagens vintageur med en liten twist