Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Stackars dig, det där gamla verket har inte många tick kvar.Anmäler härmed officiellt att jag är back on track vad gäller vintage! En sån här fin vialux har vare sig @Gummo elker @eriksson850
Stackars dig, det där gamla verket har inte många tick kvar.
Lika bra att du skänker den till mig som reservdelsverk direkt...
Vad tar den för bredd på band?Denna fanns med i påsen som @aptorsken kom över, jag är riktigt nöjd. Tack för en bra affär
Förslag på annat passande band mottages gärna!
Tegrov Chrono 17 Jewels
Klockren på mörkbrun racing.Denna fanns med i påsen som @aptorsken kom över, jag är riktigt nöjd. Tack för en bra affär
Förslag på annat passande band mottages gärna!
Tegrov Chrono 17 Jewels
Ber om ursäkt @Denke jag råkade packa den utan att tömma kuvertet från grus och gamla skruvar. Den ser ut ha klarat sig. Tur jag la i lite trolldeg!
Hahaha! Ja man undrar ju vemfan som sprutat 5-56 i den där.
Ja, den är jättefin! Jag köper den av dig i nästa vecka!Det gör inget att du lurat mig. Jag gillar den verkligen!
SM300 på MN-strap
Säg bara till när du få flippar-modeGod morgon mögellovers
HöstSeiko idag