• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Dagens vintageur.

Heuerfredag!!!
image.jpg

Vet tyvärr inget om märket. Klockan är mitt Autavia 3646-substitut - till skillnad från @Gummo blev jag kvar på perrongen när tåget gick. :grumpy:

e8d75ef6-2f3c-4d18-8439-19adf5124e49_zpsce8a8cd7.jpg
Äsch, din är fan snyggare än 1st execution med 12, 6 på tavlan som jag tycker sabbar. Coolt med lumeindex å douphinevisare åxå. Riktigt härlig! Heuertåget är väl numer fullt av gubbar som samlar på vintageracerbilar och vill ha matchande klockor:)

Äsch, din är fan snyggare än 1st execution med 12, 6 på tavlan som jag tycker sabbar. Coolt med lumeindex å douphinevisare åxå. Riktigt härlig! Heuertåget är väl numer fullt av gubbar som samlar på vintageracerbilar och vill ha matchande klockor:)
+1 på vartenda ord! Var på Bonhams bilauktion på Goodwood revival förra månaden, innan kärrorna hade de tryckt in en hög med Heuers som jag tänkte fynda bland, de andra var ju bara intresserade av bilar... Det blev ingen Heuer. :grumpy: Ingen bil heller för den delen.

Tillbaka
Topp