Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Stenhård!!!
Vintage Friday
Väldigt, väldigt fin!
Grym! Berätta mer.
Vet tyvärr inget om märket. Klockan är mitt Autavia 3646-substitut - till skillnad från @Gummo blev jag kvar på perrongen när tåget gick.Grym! Berätta mer.
Äsch, din är fan snyggare än 1st execution med 12, 6 på tavlan som jag tycker sabbar. Coolt med lumeindex å douphinevisare åxå. Riktigt härlig! Heuertåget är väl numer fullt av gubbar som samlar på vintageracerbilar och vill ha matchande klockorVet tyvärr inget om märket. Klockan är mitt Autavia 3646-substitut - till skillnad från @Gummo blev jag kvar på perrongen när tåget gick.
+1 på vartenda ord! Var på Bonhams bilauktion på Goodwood revival förra månaden, innan kärrorna hade de tryckt in en hög med Heuers som jag tänkte fynda bland, de andra var ju bara intresserade av bilar... Det blev ingen Heuer. Ingen bil heller för den delen.Äsch, din är fan snyggare än 1st execution med 12, 6 på tavlan som jag tycker sabbar. Coolt med lumeindex å douphinevisare åxå. Riktigt härlig! Heuertåget är väl numer fullt av gubbar som samlar på vintageracerbilar och vill ha matchande klockor
Tackar så mycketDen var fin!
Vem är din wristshot fotograf..... Knappast du själv !Njuter i solen
Väldigt fin! Vilket år är den från?Morgonsolen tar fram det bästa ur gilttavlan.
Tack! Årgång 1965Väldigt fin! Vilket år är den från?
Mitt födelseår Den vill jag ha någon gång.Tack! Årgång 1965
Jag noterar det om det skulle bli dags för flipp. Kan finnas några före i kön dockMitt födelseår Den vill jag ha någon gång.
Matchande födelseår går väl före i kön, eller hur?Jag noterar det om det skulle bli dags för flipp. Kan finnas några före i kön dock
Det kan vara till din fördelMatchande födelseår går väl före i kön, eller hur?