Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Skitsnyggt!Kunde inte låta bli @Weasel Tycker fan den förtjänar ett rassligt BoR!
Trälim, tygbitar, saxar och två sub 5åringar gör att man packar ner möglet. Men sitta brevid med byta band och dylikt när de pysslar är mysigt. Hittade en lite längre länkSkitsnyggt!
Är du förpassad från köksbordet nu?
Indiskt pyssel > Vintageklockor?
Ja pysslet brukar vara på olika nivå här med, känner igen migTrälim, tygbitar, saxar och två sub 5åringar gör att man packar ner möglet. Men sitta brevid med byta band och dylikt när de pysslar är mysigt. Hittade en lite längre länk
på gummi.
Helt underbar patina på en helt underbar klocka. Snyggt.Tagit fram min "safe queen".
Det är min aspergerhjärna som tvingar visarna till 10:10Härlig tavla, men jag tror den går lite för fort
Väldigt fin 1016!Tagit fram min "safe queen".
Tavlorna är rätt lika varandra?Mer Lemania