Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Javisst! Vitt från Seiko är dagens melodi!7a28 på hårryckarlänk.
Härlig bezel! Nog för att det kanske är häströv, men hålat på subbar alltså...Tudor på racerhäst!
Tack, den är himla mysig! Blir dock lite tråkig på länk då insert smälter ihop med den. Hålat funkar kanske bäst på krono, men jag gillart här medHärlig bezel! Nog för att det kanske är häströv, men hålat på subbar alltså...
Förändring är jobbigt, så du har förmodligen lite mindre asperger än vad jag själv harTack, den är himla mysig! Blir dock lite tråkig på länk då insert smälter ihop med den. Hålat funkar kanske bäst på krono, men jag gillart här med
Haha jag har lite mer behov av förändring (läs mycket), gissa diagnosen?Förändring är jobbigt, så du har förmodligen lite mindre asperger än vad jag själv har
Den här trillade in med dagens post. Trivsam!
...mismatch mellan visare och lumeplots... ...fubar. ...osäljbar. ...men ändå. ändå. alldeles, alldeles ...underbar
älskar att de har en planet som logga och att enicar är Racine baklänges!
Den här har seglat upp som en personlig favorit. Älskar indexen och det svart/vita insertet. Att det är svensk dagskiva och att den är trycktestad med gott resultat hos Rob E ser jag som ren bonus. Är faktiskt lite förvånad över hur länge den låg osåld på köp/sälj. Snask för kaffepengar!
Påminner om en Exp2, riktigt grym!Så var den då tillbaka på armen efter förlust av pusher. Tack till @McGyver och @rogart-63 för hjälpen
Sån har jag med. Ärvt av farsanDen här trillade in med dagens post. Trivsam!